DO REDAKCJI. Ranking Wartości Marek Wielkopolski 2012

Utal_nagroda_B2B_RMW

5 grudnia odbyła się uroczysta gala I edycji Rankingu Marek Wielkopolski! Znamy już laureatów: Ataner w kategorii B2C, Utal w kategorii B2B oraz KKS Lech Poznań w głosowaniu Internautów zostały wybrane najcenniejszymi markami roku 2012.
Załączam Media Guide – prezentację dotyczącą Rankingu Marek Wielkopolski i samej gali, zdjęcia oraz newsa. Zachęcam do opublikowania informacji na Państwa serwisie.

Ewelina Antczak

Poznaliśmy Laureatów

Ataner w kategorii B2C, Utal w kategorii B2B oraz KKS Lech Poznań w głosowaniu Internautów zostały wybrane najcenniejszymi markami roku 2012. Po 6 miesiącach badań i analiz Partnerzy Merytoryczni Rankingu Grupa Fresh i DGA wyłonili zwycięzców Rankingu.

Ideą Rankingu Marek Wielkopolski, jest promowanie najcenniejszych marek, zarówno na arenie polskiej jak i europejskiej. Jesteśmy dumni, ponieważ wg naszych informacji jest to pierwsza tego typu inicjatywa o charakterze regionalnym” – mówi Adam Michańków, członek Zarządu WKK, pomysłodawca Rankingu. Wydarzenie zostało zorganizowane z inicjatywy Wielkopolskiego Klub Kapitału (WKK) pod Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Wielkopolskiego i Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy wsparciu udzielonym przez DZBANK. Wręczenie statuetek odbyło się 5 grudnia w Hotelu Andersia w Poznaniu.

W Gali Finałowej oraz spotkaniu Wielkopolskich Organizacji Biznesowych uczestniczyło ponad 300 wielkopolskich przedsiębiorców, co świadczy o sile środowiska biznesowego w regionie.

W tegorocznej edycji ponad 600 marek otrzymało możliwość uczestniczenia w Rankingu, 142 marki wysłały swoje zgłoszenia, a zakwalifikowało się ich 58. Żadna z uczestniczących marek nie poniosła kosztów – Ranking jest całkowicie bezpłatny i obiektywny.

Kategoria Ranking Internautów
1. miejsce – KKS Lech Poznań 23,47% głosów
2. JANA – spółdzielnia mleczarska
3. Biały Jeleń
4. Surówki Grześkowiak
5. YES

W planach na przyszły rok przewidziane jest zaproszenie do udziału dla ponad 1000 marek, a wyniki Rankingu będą promowane w mediach biznesowych oraz wśród organizacji biznesowych działających w całej Europie.

Partnerzy merytoryczni:

Grupa Fresh specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami łącząc funkcje doradcze z kompetencjami kreatywnymi. W roku 2012 jeden z projektów brandingowych zrealizowany przez Grupę Fresh został wyróżniony jako jeden ze 100 najlepszych na świecie w prestiżowym REBRAND 100 GLOBAL AWARD. Zobacz www.grupafresh.com

Grupa DGA SA jest jedną z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych polskich firm doradczych. Spółki należące do Grupy od ponad 20 lat oferują doradztwo oraz profesjonalne usługi dla biznesu i administracji. W ramach projektu eksperci DGA zajmują się wyceną finansową marek. Zobacz www.dga.pl