![t18 t18](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t18.jpg)
![t17 t17](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t17.jpg)
![t16 t16](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t16.jpg)
![t15 t15](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t15.jpg)
![t14 t14](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t14.jpg)
![t13 t13](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t13.jpg)
![t12 t12](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t12.jpg)
![t11 t11](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t11.jpg)
![t10 t10](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t10.jpg)
![t9 t9](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t9.jpg)
W dniach 7 – 9 października 2013 r. gmina Stare Miasto brała udział w targach inwestycyjnych EXPO Real 2013 w Monachium. Jest to jedno z dwóch najważniejszych wydarzeń rynku nieruchomości w Europie (zaraz obok targów MIPIM odbywających się w Cannes). Udział gminy w targach był możliwy dzięki realizacji projektu „Kompleksowa promocja gospodarki i inwestycji w Wielkopolsce”, realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Projekt był dofinansowany z funduszy unijnych. Razem z gminą Stare Miasto na wspólnym stoisku Wielkopolski prezentowało się jeszcze siedem innych podmiotów biorących udział w projekcie, m.in.: Poznań, Konin, Śrem, Chodzież, Powiat Wrzesiński, Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski oraz Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp. z o.o.
Celem udziału gminy w targach była promocja zagraniczna i zaprezentowanie szerokiej oferty inwestycyjnej w postaci terenów pod aktywizację gospodarczą zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A2 i dróg krajowych. Gmina promowała się za pomocą folderów, ulotek, ofert inwestycyjnych (w formie drukowanej i elektronicznej) oraz gadżetów promocyjnych, a za pomocą telebimu zamontowanego na stoisku wyświetlano film promocyjny. Podczas trzech dni w targach brało udział 36 tys. uczestników z ponad 68 krajów. Wśród wystawców były także największe miasta Europy, m.in. Berlin, Monachium, Barcelona, Praga, Warszawa, Kraków, Moskwa. Udział gminy w tak prestiżowym, a jednocześnie kosztownym wydarzeniu, był możliwy dzięki wsparciu Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu, który zapewnił stoisko, bilety na targi oraz zakwaterowanie i transport na miejscu.