![t18 t18](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t18.jpg)
![t17 t17](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t17.jpg)
![t16 t16](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t16.jpg)
![t15 t15](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t15.jpg)
![t14 t14](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t14.jpg)
![t13 t13](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t13.jpg)
![t12 t12](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t12.jpg)
![t11 t11](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t11.jpg)
![t10 t10](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t10.jpg)
![t9 t9](http://koninskagazetainternetowa.pl/wp-content/gallery/tajwan/thumbs/thumbs_t9.jpg)
Zgodnie z artykułem 70. Ordynacji wyborczej do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw ,,Materiały wyborcze powinny zawierać wyraźne oznaczenie, od kogo pochodzą”. Tego wymogu nie spełnia ulotka kandydata na prezydenta miasta Konina Marcina Szuberta. Ma ona ewidentne elementy agitacyjne. A przy okazji pokazuje jeden z projektów złożonych do realizacji w ramach Konińskiego Projektu Obywatelskiego na 2015 rok, co pokazuje, że Szubert wykorzystał KBO do promocji własnej osoby jako kandydata na prezydenta miasta.